2015. január 25., vasárnap

Újra itt!

Milyen rég írtam ide utoljára...
Bevallom,az Anna-sorozat kicsit parkolópályára került az életemben. Meg úgy egyébként az írás. Annyi változás történt velem tavaly, hogy jóval többet írtam fejben, mint a gépbe.
Született azért néhány novella, mind szerelmes témájú, és belekezdtem egy új regénybe. Meglepő, hogy egy olyan nőről szól, akinek fenekestül felfordul az élete: elválik, rátalál a szerelem, keresi önmagát...?

Tegnap viszont nem kis lelkifurdalással újra előszedtem az "íróasztalfiókból" Annáékat. A többesszám azért is van, merthogy elmúlt télen megalkottam a sorozat második részét, a Tűz-Tábort. Gyermekeim, főleg Kende és Csillag sok-sok ötletét beleágyazva a történetbe. Őszintén szólva, most is legalább annyit izgultam és nevettem rajta, mint amikor készült. Már csak az utolsó simítások hiányoznak, hogy kiadásra készen álljon.
Úgy gondoltam, addig is, míg valami szuper kiadó végre felfigyel rám, most ebből a részből fogok ide feltenni részeket. Remélem, ez is tetszik majd nektek annyira, mint a Tükör-Kép.
Szeretettel, Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése