2013. november 20., szerda

Egy lány a múltból és egy a jelenből

És a szál, ami összeköt

Flóra:
            Üdvözöllek. Édesapám magyar nemesi-, édesanyám gazdag sváb családból származik. Ezzel egyáltalában nem kérkedek, hiszen, bizonyos személyes okokból kifolyólag, magam sokkal jobban szeretném, ha cseppet sem számítana a rang.
            Tizenhárom évesnek látszom, de valójában ennél sokkal több vagyok. A hajam világosszőke, a bőröm hófehér, a szemem halványkék. Mintha nem is e világban léteznék…
            Annával rengeteget beszélgetek, de úgy igazából nem ismerkedhetünk meg egymással személyesen. Sajnos sohasem találkozhatok Virággal, pedig, ismét csak bizonyos személyes okokból kifolyólag, ez lenne életem (életem?) leghőbb vágya.
Szilvássy Flóra

Virág:
          Gauranga! Hát igen, engem valahogy vonzanak a keleti kultúrák, legyen szó buddhizmusról vagy Krisna-tudatról. Szobámban füstölő ég, és előszeretettel hordok színes indiai ruhákat. A hajam szőkésbarna, és majdnem raszta, a szemem pedig zöldeskék. Imádom a lenge kendőket! 
            Igazából még csak hatodikos vagyok, de már megcéloztam jövőre a Képzőt.
          Szó szerint igen közel állok Annához, aki nagyon is meg akar velem ismerkedni, de elsőre valahogy elbénázzuk a dolgot. Aztán viszont elkezdünk élni. És együtt rajzolni meg zenét hallgatni.
            Még valami: fogalmam sincsen semmiféle faragott tükörről!
Selmeci Virág

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése