2013. november 30., szombat

Szép, Jó, Valódi Teremtés

Belekezdtem egy egyhetes programba.
Hogy még tisztábban lássam az álmomat, hogy még jobban életre tudjam azt kelteni, hogy még szilárdabban ráleljek életem hivatására.
Egy kedves hölgy segít nekem abban, hogy a bennem rejlő dolgokat össze tudjam rakni egyetlen egységgé. A célja az, hogy minőségi alkotások jelenjenek meg kis hazánkban. Ő adja a tapasztalatait, én a tudásomat és az alkotásomat.
Ettől a héttől azt várom, hogy napi szinten foglalkozzak ne csak az írással, hanem önmagam felépítésével is. Belekezdtem egy tizenkét részes sorozatba, teljesen megírtam az első könyvet, és gőzerővel dolgozom a másodikon. Lányom javában készíti hozzá az illusztrációkat. A végcélom természetesen az, hogy kiadják, sőt, sokan meg is vegyék a regényemet.
Hiszek benne és teszek is érte, hogy elképzeléseim megvalósuljanak.

2 megjegyzés: