2013. november 30., szombat

Siker


Szeretném a könyvemet nyomtatott formában végre a kezembe venni. Belelapozni, megszagolni, gyönyörködni a színes borítójában.
Szeretném, ha rám találna a kiadó, és rám találnának az olvasók is.
Szeretném, ha minél több kamaszhoz eljutna a regényem. Jó lenne tudni, hogy sokan olvassák, és hogy várják a folytatást is.
Számomra fontos a személyes kapcsolat. Szívesen tartanék író-olvasó találkozót, felolvasást, beszélgetést a könyv kapcsán.
Szívesen fogadnám az olvasói leveleket, és megosztanám velük véleményemet, adnék nekik tanácsokat. Segítenék mindenkinek, akinek pont rám van szüksége.
Az is a sikert jelentené persze, ha némi pénz is becsordogálna belőle. Jó volna, ha a hobbim lehetne a munkám, azaz a hivatásom.

Most értem el arra a pontra, hogy biztos vagyok benne: ebből a regényből hamarosan igazi könyv lesz.
Elhatároztam, hogy mindent meg is teszek a siker érdekében, amire csak az én helyzetemben képes lehet az ember.
(A helyzet: jurta vidéken, nagycsalád, ami sok gyereket és sok házimunkát jelent. A zajszint magas, a figyelmem folyton ezerfelé kalandozik, és nincs saját terem. Ezek nem igazán ideális körülmények az íráshoz.)
Álmom I.: először is egy külön szoba, becsukható ajtóval, ahová bármikor el tudnék vonulni
Álmom II.: egy elvonulás hosszabb időre a világtól, az ország-világ egy távoli, csendes zugába, ahol  egyedül lehetek, és kizárólag az alkotásnak szentelhetem magamat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése