2013. november 14., csütörtök

Anna

       
    Azért úgy illene, hogy én is bemutatkozzam. Ha már egy regény szól rólam. Sőt: egy egész sorozat! Tehát:
       Kővári Annának hívnak, tizenhárom éves vagyok. Pontosabban, a történet elején még csak tizenkettő és fél. Amikor is gyökerestül felfordul az életem. Új környék, új ház, új iskola…
            Tulajdonképpen olyan vagyok, mint bármely tini. Azaz - dehogy! Különleges vagyok és egyedi! Például biztosan nem minden kamasz hordoz magával füzeteket, hogy azokba bármikor rajzolhasson vagy írhasson. Ha mondanak neked valamit a horoszkópok: hát, én Halak vagyok a javából! Többnyire a képzeletem világában élek, és folyton álmodozom. Az érzelmeim pedig hullámzanak, mint vihar idején a Balaton vize.
            Ha azt akarod tudni, hogy nézek ki, meg kell majd nézned a rajzokat a könyvben. Elöljáróban annyit, hogy a hajam az étcsokihoz, a szemem pedig a Nap sugaraihoz hasonlít. Az arcom szív alakú, az orromon van pár apró szeplő és kedvelem a jázmin illatot.
            Valójában eddig eléggé magányos voltam, nem igazán tudtam megmutatni, mi van itt legbelül. Sokszor még bizonytalan vagyok, keresem önmagamat. Remélem, egyre nyitottabb tudok majd lenni, és közelebb kerülök az emberekhez.
            És hogy vajon találok-e itt magamnak barátnőket, barátokat, sőt: megtalálom-e a szerelmet? Ahhoz el kell olvasnod a könyvet!
Kővári Anna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése