2014. február 12., szerda

Annáék farsangja

A farsangi időszakban egy kis részlet Anna farsangjáról. Ezen az estén igazából nem a jelmezbál  a legizgalmasabb esemény, de a poént nem akartam lelőni...

Régebben olyan kötelező marhaságnak éreztem ezt a jelmezesdit. Hercegnő sohasem voltam, viszont indiánlány és cigánylány igen. Az utóbbi két évben, amióta „nagy" felsős lettem, már cikinek éreztem a beöltözést. Most viszont jó érzés más bőrébe bújni! Ráadásul, csapatostul.
Fogalmam sincs, hogy Enikő honnan tudott ennyi csákányt meg bányászlámpát összeszedni… Ja, bocsánat, azt mondtam volna: „Enikő”? Itt mellettem, az öltözőnek kinevezett könyvtárban most egy hosszú, ébenfekete parókás, hófehér-ruhás alak áll, kezében egy félig megrágott almával.
Először kicsit veszekedtünk azon, hogy kinek a személyiségéhez melyik törpe illik. Marci volt az egyetlen, akit rögtön és egyértelműen meg tudtunk választani! Na, vajon kinek? Az őrült Gergő persze Morgó, Zsófihoz Vidor illik, és Orsi olyan Szende. Tudor végül is Csilla lett, nagypapája szemüvegével az orrán, vastag könyvvel a hóna alatt. Bencével egy pár lettünk (micsoda meglepetés!): nála lepedőnyi zsebkendő, nálam meg egy kispárna. Már csak tüsszögni és ásítozni kell.
- Hapci meg Szundi? Hogy ti milyen dedósok vagytok! - szól be az öltözőbe nyafka hangján Barbara.
- Pedig jó dolog néha hülyének lenni!

- Az neked nem nehéz, Marci! – Ránézek mókamesterünkre. Túl nagy sapka, elálló fülek, tarka kötött sál… Tényleg tisztára a Kuka!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése